Kiedy nie chcesz zatrudniać Revenue Managera..
..ale chcesz profesjonalnie zarządzać cenami
w Twoim hotelu
Twój zewnętrzny dział Revenue Managementu
Outosurcing zarządzania kanałami sprzedaży i polityką cenową to sposób dzięki któremu hotele z ograniczonym budżetem mogą otrzymać pomoc profesjonalnego Revenue Managera. Za kwotę nawet kilkukrotnie niższą, otrzymują pakiet specjalistycznych usług i pewność że maksymalnie wykorzystują potencjał swojego obiektu
W dobie sprzedaży online, pośredników OTA, matasearch'y, Channel Managera, nowych trendów i technologii big data wychodzimy naprzeciw hotelarzom którzy potrzebują stałego wsparcia w aktywnym i właściwym zarządzaniu polityką cenową oraz kanałami sprzedaży. Właścicielom obiektów i menadżerom dajemy pewność dystrybucji pokoi we właściwym czasie i z odpowiednią ceną
Co będziemy dla Ciebie robić
na dobry początek
Audyt
To wynika z naszych doświadczeń.
Wiemy już, że nie zawsze wszystko działa poprawnie. Wstępny audyt pomaga nam zweryfikować i odnaleźć miejsca, które trzeba jeszcze.. dopieścić
Weryfikujemy m.in. ustawienia dystrybucji w kanałach OTA oraz Booking Engine, poprawność mapowania do Channel Managera, a także ustawienia pakietów pobytowych, szczególnie w obiektach o charakterze resortowym. Nie przejdziemy obojętnie obok danych i modułów raportowania w Twoim PMS
Compset
to podstawa
Nie ma dobrego zarządzania ceną bez weryfikacji działań, które wykonuje Twoja konkurencja
Wcześniej jednak, ustalimy tzw. Compset, tj. listę hoteli/ obiektów, które w regularny sposób będziemy analizować pod różnym kątem: oferowanych cen pokoi, włączonych promocji, wyceny oraz treści pakietów pobytowych, itp.
Profesjonalne narzędzia
Nie szczędzimy wydatków na profesjonalne narzędzia
Aby wykonywać swoją pracę jak najlepiej, kupujemy licencje dla rozwiązań, które stanowią naszą przewagę konkurencyjną
Program OTA Insight pozwala nam zajrzeć tam, gdzie inni nie mają dostępu
Każdy hotel podejmując z nami współpracę, nie musi ponosić dodatkowych kosztów na podobne rozwiązania. Nie musi również spędzać czasu nad żmudną analizą
Analiza to nasze życie. Wiemy jak to robić. Zrobimy to za Ciebie!
Dynamiczne zarządzanie ceną
Najczęstszy błąd w zarządzaniu polityką cenową to stałe ceny przez długi okres czasu
Jedynie dynamiczna zmiana cen prowadzi do optymalizacji obłożenia oraz maksymalizacji średniej ceny. W innym wypadku, potencjał obiektu pozostaje niewykorzystany!
Ceny jak wykres
tętna.. Twój hotel żyje!
Pick Up Report
Każdy Czwartek to dzień raportowania w naszej firmie. W tym dniu każdy z obsługiwanych obiektów otrzymuje tzw. Pick Up Report, tj. tygodniowy raport z uzyskanymi wynikami oraz kluczową statystyką. M.in. poziom obłożenia, przychód netto, ADR (średnia cena), RevPAR oraz bieżący poziom realizacji założonego celu finansowego
Nasz flagowiec w branży.
Mercedes wśród raportów.
To nie wszystko!
Czytaj dalej..
Ważna sprawa dla obiektów resortowych
Pakiety pobytowe
Wiemy jak powinien wyglądać pakiet pobytowy. Wiemy również jak prawidłowo ustawić jego dostępność oraz restrykcje.
A co zrobić z ceną dnia ? Jak podczas sprzedaży pakietowej podejść do kanałów OTA ? My wiemy
Raportowanie
miesięczne
Tygodniowy Pick Up Report często nie wystarcza. Potrzebujesz (i my również potrzebujemy) szerszego obrazu. Na koniec każdego miesiąca otrzymasz od nas raport, który zawiera kluczowe informacje mogące pomóc w decyzjach operacyjnych, np. ilość i wartość rezerwacji w kanałach sprzedaży, informacje o średnim wyprzedzeniu, długości pobytu oraz wskaźniku rezerwacji bezpośrednich
Wiemy,
co musimy wiedzieć
Nie ma problemu
Mapowanie
nowych kanałów ?
Przez lata obsługi różnych obiektów wypracowaliśmy unikatowy sposób komunikacji z działami technicznymi kanałów OTA oraz dostawcami rozwiązań w branży
Dla każdego obiektu tworzymy tzw. tabelę mapowania. To namalowany naszymi rękami obraz struktury podłączenia kanałów sprzedaży w Twoim hotelu. Używamy go do komunikacji z działami supportu, które są nam wdzięczne za jasny sposób wymiany informacji
Dlaczego hotelom to się opłaca ?
Wynagrodzenie Revenue Managera wynosi co najmniej 5000 PLN na rękę. W takim przypadku całkowity koszt pracodawcy to ponad 8000 PLN. Oznacza to, że wśród wielu mniejszych, niezależnych hoteli takie stanowisko nigdy nie powstanie. Pozostaje również dodatkowy koszt i ogólny problem z rekrutacją takiej osoby. W Polsce i na świecie wciąż brakuje profesjonalistów wykwalifikowanych w tej dziedzinie.
Takie hotele nie muszą jednak rezygnować z właściwego prowadzenia polityki cenowej. Tak samo jak hotele sieciowe z odpowiednim zasobem specjalistów, mogą efektywnie zarządzać swoimi kanałami dystrybucji i otwierać się na nowe kierunki sprzedaży. To szansa na maksymalizacje przychodów, wzrost obłożenia i średniej ceny (ADR).