Kiedy nie chcesz zatrudniać Revenue Managera..
..ale chcesz profesjonalnie zarządzać cenami
w Twoim hotelu


Sprawdzamy ustawienia
Channel Managera
Badamy Twoją
konkurencję
Weryfikujemy dotychczasową politykę cenową
Oto bardzo popularna sytuacja w Polskich hotelach
Brak parytetu cenowego
Ceny w różnych kanałach sprzedaży różnią się od siebie przez co klient zamiast rezerwować bezpośrednio używa do tego Trivago
Stała cena przez długi okres
Brak dynamicznej zmiany stawek prowadzący do zaniżania średniej ceny i niewykorzystania pełnego potencjału hotelu
Błędne ustawienia Channel Managera
Niepoprawne mapowanie planów cenowych oraz niepotrzebnie ustawione restrykcje prowadzą do bałaganu i błędów wysyłki do kanałów dystrybucji
Brak polityki sprzedaży bezpośredniej
Niestosowanie polityki sprzedaży bezpośredniej odciąga klientów do kosztownych kanałów dystrybucji
Brak zarządzania restrykcjami
Niewykorzystywanie restrykcji typu minLOS, CTA, CTD prowadzi do braku optymalnego obłożenia i blokowania pokoi które potem trudno sprzedać
Niepoprawna polityka rezerwacyjna
Pierwszy problem to różne zasady rezerwacji w różnych kanałach sprzedaży, a drugi to zbyt restrykcyjna polityka rezerwacyjna i brak elastyczności
Brzmi znajomo ?

Twój zewnętrzny dział Revenue Managementu

Outosurcing zarządzania kanałami sprzedaży i polityką cenową to sposób dzięki któremu hotele z ograniczonym budżetem mogą otrzymać pomoc profesjonalnego Revenue Managera. Za kwotę nawet 5 krotnie niższą, otrzymują pakiet specjalistycznych usług i pewność że maksymalnie wykorzystują potencjał swojego obiektu.
W dobie sprzedaży online, pośredników OTA, matasearch'y, Channel Managera, nowych trendów i technologii big data wychodzimy naprzeciw hotelarzom którzy potrzebują stałego wsparcia w aktywnym i właściwym zarządzaniu polityką cenową oraz kanałami sprzedaży. Właścicielom obiektów i menadżerom dajemy pewność dystrybucji pokoi we właściwym czasie i z odpowiednią ceną.
Monitorujemy poziom nowych rezerwacji, stan obłożenia i podstawowe wskaźniki efektywności (KPI)
Dynamicznie zmieniamy ceny adekwatnie do bieżącej sytuacji.
Z nastawieniem na maksymalizacje przychodu, obłożenia
i wzrostu średniej ceny
Regularnie wysyłamy raporty. W prosty i przejrzysty sposób,
bez zbędnej nomenklatury informujemy Cię o wynikach naszej pracy
Słuchamy Twoich sugestii bo wiemy że każdy hotel ma swoją specyfikę a Ty znasz ją najlepiej
Regularnie otrzymasz od
nas raport z wynikami

Zaczynamy od audytu
Sprawdzamy strukturę
sprzedaży
Sprawdzamy rozkład wszystkich rezerwacji pod kątem wielu kryteriów, m.in. rezerwacje online i bezpośrednie. Dzięki temu lepiej poznamy dotychczasowy charakter Twojego hotelu.
Weryfikujemy kanały
dystrybucji
Sprawdzamy w których miejscach potencjalni goście mogą zarezerwować pokój w Twoim hotelu. Weryfikujemy najbardziej dochodowe i efektywne kanały dystrybucji.
Sprawdzamy ustawienia
w extranetach OTA
Sprawdzamy ustawienia w popularnych kanałach OTA: Booking, Expedia, Hotelbeds, itp. Weryfikujemy aktywne plany cenowe, metody płatności, polityki rezerwacyjne oraz inne, kluczowe parametry Twojej oferty.
Weryfikujemy mapowanie planów cenowych, połączenia z partnerami oraz poprawność dystrybucji stawek.
Sprawdzamy czy dobrany przez Ciebie comp-set jest poprawny. Wiemy na co zwrócić uwagę przy wyborze konkurencyjnych obiektów.
Kształtowania efektywnej polityki jest cenowej to element Revenue Managementu. Sprawdzimy w jaki sposób wyglądało do tej pory zarządzanie cenami w Twoim hotelu.
Sprawdzamy politykę sprzedaży bezpośredniej oraz ustawienia Booking Engine
Rozmawiamy
z recepcją
Dlaczego hotelom to się opłaca ?
Wynagrodzenie Revenue Managera wynosi co najmniej 5000 PLN na rękę. W takim przypadku całkowity koszt pracodawcy to ponad 8000 PLN. Oznacza to, że wśród wielu mniejszych, niezależnych hoteli takie stanowisko nigdy nie powstanie. Pozostaje również dodatkowy koszt i ogólny problem z rekrutacją takiej osoby. W Polsce i na świecie wciąż brakuje profesjonalistów wykwalifikowanych w tej dziedzinie.
Takie hotele nie muszą jednak rezygnować z właściwego prowadzenia polityki cenowej. Tak samo jak hotele sieciowe z odpowiednim zasobem specjalistów, mogą efektywnie zarządzać swoimi kanałami dystrybucji i otwierać się na nowe kierunki sprzedaży. To szansa na maksymalizacje przychodów, wzrost obłożenia i średniej ceny (ADR).

Dobrze dobrana polityka sprzedaży bezpośredniej pomaga znacząco podnieść efektywność kosztową dystrybucji pokoi.
Recepcja to serce hotelu. Pracownicy tego działu doskonale wiedzą czego brakuje, co warto zmienić i w jaki sposób poukładać pewne procesy.
Jak się z nami pracuje ?
#1_Rozmowa
#2_Oferta
#3_Umowa + NDA
