Kiedy nie chcesz zatrudniać Revenue Managera..

..ale chcesz profesjonalnie zarządzać cenami
w Twoim hotelu

Visual data-cuate.png

Twój zewnętrzny dział Revenue Managementu

Revenue-amico_edited.png

Outosurcing zarządzania kanałami sprzedaży i polityką cenową to sposób dzięki któremu hotele z ograniczonym budżetem mogą otrzymać pomoc profesjonalnego Revenue Managera. Za kwotę nawet kilkukrotnie niższą, otrzymują pakiet specjalistycznych usług i pewność że maksymalnie wykorzystują potencjał swojego obiektu 

 

W dobie sprzedaży online, pośredników OTA, matasearch'y, Channel Managera, nowych trendów i technologii big data wychodzimy naprzeciw hotelarzom którzy potrzebują stałego wsparcia w aktywnym i właściwym zarządzaniu polityką cenową oraz kanałami sprzedaży. Właścicielom obiektów i menadżerom dajemy pewność dystrybucji pokoi we właściwym czasie i z odpowiednią ceną

 

Co będziemy dla Ciebie robić

na dobry początek

Audyt

1. Audyt.jpg

To wynika z naszych doświadczeń.

Wiemy już, że nie zawsze wszystko działa poprawnie. Wstępny audyt pomaga nam zweryfikować i odnaleźć miejsca, które trzeba jeszcze.. dopieścić 

 

Weryfikujemy m.in. ustawienia dystrybucji w kanałach OTA oraz Booking Engine, poprawność mapowania do Channel Managera, a także ustawienia pakietów pobytowych, szczególnie w obiektach o charakterze resortowym. Nie przejdziemy obojętnie obok danych i modułów raportowania w Twoim PMS

Compset

to podstawa

3. Mapka compset.jpg

Nie ma dobrego zarządzania ceną bez weryfikacji działań, które wykonuje Twoja konkurencja

Wcześniej jednak, ustalimy tzw. Compset, tj. listę hoteli/ obiektów, które w regularny sposób będziemy analizować pod różnym kątem: oferowanych cen pokoi, włączonych promocji, wyceny oraz treści pakietów pobytowych, itp.

4. Analiza konkurencji_2.jpg

Profesjonalne narzędzia

Nie szczędzimy wydatków na profesjonalne narzędzia 

Aby wykonywać swoją pracę jak najlepiej, kupujemy licencje dla rozwiązań, które stanowią naszą przewagę konkurencyjną

insight good 2.png

Program OTA Insight pozwala nam zajrzeć tam, gdzie inni nie mają dostępu 

Każdy hotel podejmując z nami współpracę, nie musi ponosić dodatkowych kosztów na podobne rozwiązania. Nie musi również spędzać czasu nad żmudną analizą

Analiza to nasze życie. Wiemy jak to robić. Zrobimy to za Ciebie!

Dynamiczne zarządzanie ceną

Najczęstszy błąd w zarządzaniu polityką cenową to stałe ceny przez długi okres czasu

Jedynie dynamiczna zmiana cen prowadzi do optymalizacji obłożenia oraz maksymalizacji średniej ceny. W innym wypadku, potencjał obiektu pozostaje niewykorzystany!

Ceny jak wykres

tętna.. Twój hotel żyje!

6. Dynamiczne zarzadzanie ceną.jpg

Pick Up Report

5. Pick Up Report.jpg

Każdy Czwartek to dzień raportowania w naszej firmie. W tym dniu każdy z obsługiwanych obiektów otrzymuje tzw. Pick Up Report, tj. tygodniowy raport z uzyskanymi wynikami oraz kluczową statystyką. M.in. poziom obłożenia, przychód netto, ADR (średnia cena), RevPAR oraz bieżący poziom realizacji założonego celu finansowego

Nasz flagowiec w branży. 

Mercedes wśród raportów.

To nie wszystko!

Czytaj dalej..

Ważna sprawa dla obiektów resortowych

8. Pakiety.jpg

Pakiety pobytowe

Wiemy jak powinien wyglądać pakiet pobytowy. Wiemy również jak prawidłowo ustawić jego dostępność oraz restrykcje.

 

A co zrobić z ceną dnia ? Jak podczas sprzedaży pakietowej podejść do kanałów OTA ? My wiemy

Raportowanie
miesięczne

Tygodniowy Pick Up Report często nie wystarcza. Potrzebujesz (i my również potrzebujemy) szerszego obrazu. Na koniec każdego miesiąca otrzymasz od nas raport, który zawiera kluczowe informacje mogące pomóc w decyzjach operacyjnych, np. ilość i wartość rezerwacji w kanałach sprzedaży, informacje o średnim wyprzedzeniu, długości pobytu oraz wskaźniku rezerwacji bezpośrednich

Wiemy,

co musimy wiedzieć

7. Raport miesięczny.jpg

Nie ma problemu

2. Mapowanie.jpg

Mapowanie
nowych kanałów ?

Przez lata obsługi różnych obiektów wypracowaliśmy unikatowy sposób komunikacji z działami technicznymi kanałów OTA oraz dostawcami rozwiązań w branży

Dla każdego obiektu tworzymy tzw. tabelę mapowania. To namalowany naszymi rękami obraz struktury podłączenia kanałów sprzedaży w Twoim hotelu. Używamy go do komunikacji z działami supportu, które są nam wdzięczne za jasny sposób wymiany informacji

Dlaczego hotelom to się opłaca ?

Wynagrodzenie Revenue Managera wynosi co najmniej 5000 PLN na rękę. W takim przypadku całkowity koszt pracodawcy to ponad 8000 PLN. Oznacza to, że wśród wielu mniejszych, niezależnych hoteli takie stanowisko nigdy nie powstanie. Pozostaje również dodatkowy koszt i ogólny problem z rekrutacją takiej osoby. W Polsce i na świecie wciąż brakuje profesjonalistów wykwalifikowanych w tej dziedzinie.

Takie hotele nie muszą jednak rezygnować z właściwego prowadzenia polityki cenowej. Tak samo jak hotele sieciowe z odpowiednim zasobem specjalistów, mogą efektywnie zarządzać swoimi kanałami dystrybucji i otwierać się na nowe kierunki sprzedaży. To szansa na maksymalizacje przychodów, wzrost obłożenia i średniej ceny (ADR).

pieniądze

Jak się z nami pracuje ?

#1_Rozmowa

#2_Oferta

#3_Umowa + NDA

Business Plan-bro.png

#4_Działamy

Umów się z nami na rozmowę

Napisz: biuro@revenuedlahoteli.pl
Zadzwoń: 505 853 150