Twój zewnętrzny
Revenue
Manager
Nasze usługi zewnętrznego revenue managementu pomagają hotelom zwiększać przychody dzięki skutecznym strategiom cenowym, zarządzaniu kanałami sprzedaży i analizie danych. Oferujemy pełne wsparcie, które oszczędza czas i zasoby, eliminując potrzebę zatrudniania własnych specjalistów.
Maksymalizujemy przychody niezależnych hoteli
Dlaczego hotele wybierają RevenueDlaHoteli
01.
Dedykowany opiekun
02.
Wsparcie
techniczne
03.
Uporządkowana
analityka
04.
Grupowe
know-how
05.
Oszczędność czasu
i zasobów
Dane na podstawie anonimowego badania satysfakcji.
Nasze usługi
Czym się zajmujemy jako zewnętrzny dział revenue managmentu
Dynamiczne zarządzanie cenami
Optymalizujemy politykę cenową, regularnie dostosowując ceny pokoi do bieżących warunków rynkowych. Zwiększamy przychody, wykorzystując sezonowość oraz dane o konkurencji i popycie.
Dystrybucja w kanałach sprzedaży
Zajmujemy się konfiguracją i aktualizacją systemów dystrybucji, ustawiając polityki cenowe, tworząc plany cenowe oraz zarządzając dostępnością pokoi w systemach Channel Manager.
Monitorowanie wskaźników KPI
Analizujemy kluczowe wskaźniki efektywności (ADR, RevPAR, obłożenie). W ten sposób dostarczamy pełen obraz efektywności revenue w Twoim hotelu.
Regularne raportowanie
Tygodniowe raporty rezerwacji– pokazujemy przyrost rezerwacji na miesiąc bieżący oraz kolejne cztery miesiące. Miesięczne raporty – szczegółowe dane dotyczące rezerwacji, średniej ceny, wyprzedzenia rezerwacji, wskaźnika anulacji i segmentacji rynku. Na życzenie tworzymy niestandardowe raporty.
Analiza cen konkurencji
Na bieżąco monitorujemy ceny w obiektach konkurencyjnych (CompSet), analizując ich ceny minimalne, maksymalne, mediany oraz trendy rynkowe, aby Twoje stawki były zawsze konkurencyjne.
Pakiety i rezerwacje bezpośrednie
Zwiększamy rentowność Twojego hotelu poprzez tworzenie pakietów i wdrożenie polityki dla rezerwacji bezpośrednich, co pozwala ograniczyć prowizje płacone platformom OTA.
Dla kogo
świadczymy usługi
Najczęściej współpracujemy z niezależnymi hotelami miejskimi oraz resortowymi, które zmagają się z takimi wyzwaniami jak sezonowość, niska liczba rezerwacji bezpośrednich, duża konkurencyjność, a także brak specjalistycznej wiedzy na temat revenue managementu.
Nasze wyniki mówią same za siebie
Rozmawiając z hotelarzami często dostajemy pytania: na jaki wzrost przychodów, ceny czy obłożenia mogą liczyć. Powyżej przedstawiamy wyniki analizy jaką dokonaliśmy na podstawie raportów z 6 miesięcy współpracy z naszymi klientami.
Indywidualna opieka
& autorskie narzędzia
Nasze autorskie narzędzie do optymalizacji cen obsługuje doświadczony Revenue Manager, który podejmuje kluczowe decyzje. W przeciwieństwie do systemów RM opartych na automatyzacji, oferujemy indywidualne podejście. Dostosowujemy strategie do lokalnych warunków, a dedykowany opiekun czuwa nad całością.
Ponad 40 klientów
5 lat doświadczenia
Posiadamy bogate zasoby wiedzy zdobytej przez lata pracy z różnymi systemami hotelowymi. Wypracowane doświadczenie zapewnia płynność operacyjną naszym klientom. Dzięki naszym usługom masz pewność, że ceny i dostępność są ustalane optymalnie, a Ty oszczędzasz czas na inne kluczowe działania.
Jak oceniają nas klienci
4,82
ocena wsparcia ze
strony opiekuna
4,63
ocena zadowolenia
ze współpracy
4,44
ocena jakości
raportów
100%
klientów potwierdza wzrost przychodów
100%
klientów poleciłoby nas hotelarzom
W październiku 2024 roku w anonimowej ankiecie zapytaliśmy wszystkich naszych klientów o ich opinię na temat współpracy.
Wybrane obiekty, które nam zaufały
Co mówią o nas hotelarze?
Wycena
Koszty naszych usług są dostosowane do wielkości i lokalizacji obiektu. Oferujemy elastyczne rozwiązania, które są opłacalne zarówno dla małych, średnich, jak i większych hoteli. Nasze usługi są tak kalkulowane, aby nawet niewielkie hotele mogły generować zwrot z inwestycji, sprawiając, że zewnętrzne zarządzanie przychodami jest opłacalne również dla nich.