top of page

Kiedy nie chcesz zatrudniać Revenue Managera...

ale chcesz profesjonalnie zarządzać cenami w Twoim hotelu

hotel revenue managment

Twój zewnętrzny dział Revenue Managementu

Outosurcing zarządzania kanałami sprzedaży i polityką cenową to sposób dzięki któremu hotele z ograniczonym budżetem mogą otrzymać pomoc profesjonalnego Revenue Managera. Za kwotę nawet kilkukrotnie niższą, otrzymują pakiet specjalistycznych usług i pewność że maksymalnie wykorzystują potencjał swojego obiektu 

Co będziemy dla Ciebie robić

na dobry początek

Audyt

Audyt revenue

To wynika z naszych doświadczeń.

Wiemy już, że nie zawsze wszystko działa poprawnie. Wstępny audyt pomaga nam zweryfikować i odnaleźć miejsca, które trzeba jeszcze.. dopieścić 

 

Weryfikujemy m.in. ustawienia dystrybucji w kanałach OTA oraz Booking Engine, poprawność mapowania do Channel Managera, a także ustawienia pakietów pobytowych, szczególnie w obiektach o charakterze resortowym. Nie przejdziemy obojętnie obok danych i modułów raportowania w Twoim PMS

Nie ma dobrego zarządzania ceną bez weryfikacji działań, które wykonuje Twoja konkurencja.

Wcześniej jednak, ustalimy tzw. Compset, tj. listę hoteli/ obiektów, które w regularny sposób będziemy analizować pod różnym kątem: oferowanych cen pokoi, włączonych promocji, wyceny oraz treści pakietów pobytowych, itp.

Mapka compset

Compset

to podstawa

Profesjonalne narzędzia

Nie szczędzimy wydatków na profesjonalne narzędzia.​
Aby wykonywać swoją pracę jak najlepiej, kupujemy licencje dla rozwiązań, które stanowią naszą przewagę konkurencyjną.

 

Program OTA Insight pozwala nam zajrzeć tam, gdzie inni nie mają dostępu. 

Każdy hotel podejmując z nami współpracę, nie musi ponosić dodatkowych kosztów na podobne rozwiązania. Nie musi również spędzać czasu nad żmudną analizą

Analiza to nasze życie. Wiemy jak to robić. Zrobimy to za Ciebie!

Analiza konkurencji

Dynamiczne zarządzanie ceną

Ceny jak wykres
tętna...

Twój hotel żyje!

Najczęstszy błąd w zarządzaniu polityką cenową to stałe ceny przez długi okres czasu.

Jedynie dynamiczna zmiana cen prowadzi do optymalizacji obłożenia oraz maksymalizacji średniej ceny. W innym wypadku, potencjał obiektu pozostaje niewykorzystany!

Dynamiczne zarzadzanie ceną

Nasz flagowiec w branży​

Pick Up Report

Każdy Czwartek to dzień raportowania w naszej firmie. W tym dniu każdy z obsługiwanych obiektów otrzymuje tzw. Pick Up Report, tj. tygodniowy raport z uzyskanymi wynikami oraz kluczową statystyką. M.in. poziom obłożenia, przychód netto, ADR (średnia cena), RevPAR oraz bieżący poziom realizacji założonego celu finansowego.

Pickup report

Mercedes wśród raportów

To nie wszystko!

Czytaj dalej..

Ważna sprawa dla obiektów resortowych

Pakiety hotelowe

Pakiety
pobytowe

Wiemy jak powinien wyglądać pakiet pobytowy. Wiemy również jak prawidłowo ustawić jego dostępność oraz restrykcje.

 

A co zrobić z ceną dnia ? Jak podczas sprzedaży pakietowej podejść do kanałów OTA ? My wiemy

Raportowanie
miesięczne

Tygodniowy Pick Up Report często nie wystarcza. Potrzebujesz (i my również potrzebujemy) szerszego obrazu. Na koniec każdego miesiąca otrzymasz od nas raport, który zawiera kluczowe informacje mogące pomóc w decyzjach operacyjnych, np. ilość i wartość rezerwacji w kanałach sprzedaży, informacje o średnim wyprzedzeniu, długości pobytu oraz wskaźniku rezerwacji bezpośrednich.

Wiemy,
co musimy wiedzieć

Raport miesięczny

Nie ma problemu

Mapowanie

Mapowanie
nowych kanałów

Przez lata obsługi różnych obiektów wypracowaliśmy unikatowy sposób komunikacji z działami technicznymi kanałów OTA oraz dostawcami rozwiązań w branży.

Dla każdego obiektu tworzymy tzw. tabelę mapowania. To namalowany naszymi rękami obraz struktury podłączenia kanałów sprzedaży w Twoim hotelu. Używamy go do komunikacji z działami supportu, które są nam wdzięczne za jasny sposób wymiany informacji.

Dlaczego hotelom to się opłaca ?

Wynagrodzenie Revenue Managera wynosi co najmniej 5000 PLN na rękę. W takim przypadku całkowity koszt pracodawcy to ponad 8000 PLN. Oznacza to, że wśród wielu mniejszych, niezależnych hoteli takie stanowisko nigdy nie powstanie. Pozostaje również dodatkowy koszt i ogólny problem z rekrutacją takiej osoby. W Polsce i na świecie wciąż brakuje profesjonalistów wykwalifikowanych w tej dziedzinie.

4 kroki do rozpoczęcia współpracy

1. Rozmowa

2. Oferta

3. Umowa & NDA

4. Działamy

Skontaktuj się z nami

Dziękujemy za wiadomość. Już pracujemy, aby jak najszybciej wysłać Ci odpowiedź.

Korzystając z powyższego formularza wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych zgodnie z naszą Polityką Prywatności oraz Regulaminem strony. Jednocześnie wyrażasz zgodę na otrzymywanie wiadomości drogą mailową (newsletter).

bottom of page