Twój zewnętrzny dział revenue managmentu
Dynamiczne zarządzanie cenami
Zarządzanie kanałami sprzedaży
Analiza
konkurencji
Monitorowanie wskaźników KPI
Optymalizacja
rezerwacji bezpośrednich
Maksymalizujemy przychody Twojego hotelu
Wynik to nie magia,
to precyzyjna optymalizacja
Nasze usługi zewnętrznego revenue managementu pomagają niezależnym hotelom zwiększać przychody dzięki skutecznym strategiom cenowym, zarządzaniu kanałami sprzedaży i analizie danych. Oferujemy pełne wsparcie, które oszczędza czas i zasoby, eliminując potrzebę zatrudniania własnych specjalistów. Specjalizujemy się w rynkach, gdzie konkurencja jest duża i zmienia się sezonowo. Zarządzając przychodami w ponad 40 hotelach, zdobyliśmy doświadczenie, które daje nam i naszym klientom szeroką wiedzę i dostęp do sprawdzonych rozwiązań.
Jak Możemy Ci Pomóc-
- poznaj zakres Naszych Usług
Dynamiczne
zarządzanie cenami
Optymalizujemy politykę cenową, regularnie dostosowując ceny pokoi do bieżących warunków rynkowych. Zwiększamy przychody, wykorzystując sezonowość oraz dane o konkurencji i popycie.
Audyt i zarządzanie
kanałami sprzedaży
Przeprowadzamy audyt ustawień kanałów sprzedaży, aby zapewnić, że oferty Twojego hotelu są optymalnie dostępne na wszystkich platformach. Tworzymy plany cenowe oraz zarządzamy dostępnością pokoi w systemach Channel Manager.
Analiza
konkurencji
Na bieżąco monitorujemy ceny w obiektach konkurencyjnych (CompSet), analizując ich ceny minimalne, maksymalne, mediany oraz trendy rynkowe, aby Twoje stawki były zawsze konkurencyjne.
Optymalizacja rezerwacji bezpośrednich
Zwiększamy rentowność Twojego hotelu poprzez wdrożenie polityki dla rezerwacji bezpośrednich, co pozwala ograniczyć prowizje płacone platformom OTA.
Monitorowanie
wskaźników KPI
Analizujemy kluczowe wskaźniki efektywności (ADR, RevPAR, obłożenie). W ten sposób dostarczamy pełen obraz efektywności revenue w Twoim hotelu.
Regularne
raportowanie
Tygodniowe raporty – pokazują przyrost rezerwacji na miesiąc bieżący oraz kolejne 4 miesiące.
Miesięczne raporty – szczegółowe dane dotyczące rezerwacji, średniej ceny, wyprzedzenia rezerwacji, wskaźnika anulacji i segmentacji rynku.
Z jakimi obiektami pracujemy
Nasze usługi są skierowane do właścicieli hoteli, menedżerów oraz dyrektorów odpowiedzialnych za politykę cenową i zarządzanie sprzedażą. Najczęściej współpracujemy z niezależnymi hotelami miejskimi oraz resortowymi, które zmagają się z takimi wyzwaniami jak sezonowość, niska liczba rezerwacji bezpośrednich, duża konkurencyjność, a także brak specjalistycznej wiedzy na temat revenue managementu.
O nas
Jesteśmy hotelarzami i traktujemy naszych klientów tak, jak Wy traktujecie swoich gości
Rozumiemy codzienną złożoność i nieprzewidywalność prowadzenia hotelu. Niedobory kadrowe, problemy z rosnącymi kosztami i inflacją. Nadążanie za wszystkimi najnowszymi trendami revenue w branży hotelowej może być trudne, szczególnie dla niezależnych hoteli, które mają mniej czasu i zasobów. Dlatego ułatwiamy ustalanie cen, jedną z najbardziej złożonych, ale ważnych funkcji w każdym hotelu.
Tomasz Kałuża, CEO RevenueDlaHoteli
Nasze wyniki mówią same za siebie
Rozmawiając z hotelarzami często dostajemy pytania: na jaki wzrost przychodów, ceny czy obłożenia mogą liczyć. W przypadku każdego hotelu zależy to od wielu czynników, ale bazując na latach współpracy z kilkudziesięcioma obiektami postanowiliśmy przybliżyć odpowiadać na te pytania. Oto wyniki analizy jaką dokonaliśmy na podstawie raportów naszych klientów :
+15%
przychody
+16%
ADR
+20%
obłożenia
Odkryj korzyści współpracy z RevenueDlaHoteli:
Maksymalizacja przychodów
Dzięki dynamicznym strategiom cenowym maksymalizujemy Twoje przychody, dostosowując ceny i dostępność do zmieniających się
warunków rynkowych i popytu.
Oszczędność czasu
Zarządzamy polityką cenową i dostępnością pokoi, co pozwala Ci skupić się na bieżącym zarządzaniu hotelem.
Eliminacja kosztów wewnętrznych
Outsourcing revenue managementu pozwala zaoszczędzić na kosztach związanych z zatrudnieniem specjalistów in-house oraz zakupem i utrzymaniem drogich narzędzi.
Dedykowany opiekun
Każdy nasz klient otrzymuje swojego opiekuna, który codziennie dba o politykę cenową i dostępność. To właśnie on sporządza raporty, monitoruje wyniki i wspiera w bieżących decyzjach. Jest także codziennym źródłem inspiracji, zapewniając bieżące wsparcie.
Zaawansowane narzędzia
Korzystamy z najlepszych dostępnych na rynku narzędzi analitycznych oraz swoich autorskich modeli, które dostarczają precyzyjnych danych do podejmowania trafnych decyzji cenowych.
Transparentność
Nasze rekomendacje cenowe są w pełni przejrzyste. Dzielimy się wiedzą i edukujemy naszych klientów na każdym etapie współpracy, by dokładnie rozumieli, jak podejmujemy decyzje.
Uporządkowana analityka
Działamy w kulturze gromadzenia i analizy danych. Naszą współpracę często rozpoczynamy od porządkowania informacji w systemach hotelowych. Wierzymy, że skrupulatność uzupełniania danych w PMSach jest podstawą dalszej analizy i wyciągania właściwych wniosków.
Dostęp do grupowego know-how
Jako pionierzy outsourcingu revenue zgromadziliśmy ogromne doświadczenie, które zapewnia szeroką perspektywę rynkową. Współpracując z nami zyskujesz dostęp do zespołowej wiedzy i najlepszych praktyk branżowych.
Wiedza techniczna
Posiadamy bogate zasoby wiedzy o różnych systemach hotelowymi, co pozwala nam sprawnie rozwiązywać wszelkie kwestie techniczne. Wypracowane doświadczenie z działami supportu zapewnia płynność operacyjną naszym klientom.
Specjalizacja w konkurencyjnych rynkach
Nasze strategie są idealnie dopasowane do hoteli działających na rynkach sezonowych oraz tych, które zmagają się z dużą konkurencją.
Autorytet w branży
Jesteśmy uznanymi ekspertami w revenue management. Publikujemy artykuły do czasopism branżowych, szkolimy branżę hotelarską i prowadzimy wykłady na uczelni z revenue.
Ponad 40 klientów, x lat doświadcznia
W październiku 2024 roku zapytaliśmy naszych klientów o ich opinię na temat współpracy. Dzięki anonimowej ankiecie poznaliśmy ich szczere odpowiedzi, a dziś z przyjemnością dzielimy się wynikami tego badania.
98% zadowolonych klientów
98% ocenia raporty jako wartościowe
90% ocenia wsparcie opiekuna za bardzo dobre
90% ocenia wsparcie opiekuna za bardzo dobre
nasi klienci
Zobacz również
The Epitome of Innovation